2015年6月29日 星期一

心經第六課:思

心   經   懺   語


                                                                                                   
梁國棟
前 因

這本書是兩個男人的約定。

周祥牧師親手遞給我他錐心泣血的大作周祥牧師懺悔錄》,我登時百感交集,無言以對。

「不知何年何月《周祥牧師懺悔錄》可以面世?」周祥牧師有點兒感慨。

懺悔錄》出版與否,只不過是天時地利人和的因緣,順其自然好了!」我順勢回應他。

懺悔錄》的手稿收藏在家中書櫃內籠,免得內子隨手拈來翻看。我,時不時手稿在手,看在心裏。血淋淋以及重甸甸的原材料,盡是陳露先罪。不經不覺已八個年頭,心底裏那份歉疚,叫我該做點事,才對得起弟兄的託付。我的心願,希望弟兄大半生的經歷不再給人在他背後批鬥,審判他手所作的諸罪。

經過一番心靈掙札,上主賜下一絲靈光。

我將周祥牧師的原材料稍稍潤飾,盡可能保存其真實性;在保存其真實性之餘,也為他和當事人以及其家人朋友保留一定程度的空間,故以化名代之。我懇請讀者們不要「打爛沙盆問到篤」,或是對號入座。

畢竟,此書是兩個男人的約定。
書情書室以網單元連載發表周祥牧師的剖白,好讓讀者們看得見他入心的懺悔。我又以〈心經〉、(後覺)前呼後應,冀能為《周祥牧師懺悔錄》帶進另一個意境。

心經第六課

思 以意之所思,必情之所願也。【正義曰        
祥哥,還記得那一個晚上,與您抱膝閒談,您赤露敞開自己的心窗:「我表面上,即面對家人和教會時,是大好青年,暗地裏我卻是魔鬼附體般地生活……」愚昧的我,當時未能深悉箇中意思。只怪小弟當年功力未深,未能即時察透您內心深邃的交戰。事隔四十載,當我手拿着周祥牧師懺悔錄》,我才懵然得知箇中前因後果。祥哥,兄弟一場,請原諒小弟愚昧無知,以為尊重您的私隱,未敢多花一點心思來挖掘,試圖打開您的「潘朵拉」。

儘管如此,相信我亦無本事改變您的命運!



我的第三個十年: My Bonnie is over the ocean

我叫我自已係名草有花。

十五歲嗰年,喺一次嘅同學旅行,想起都要多謝月老嘅牽線:因為大風吹沙入眼,Bonnie 走埋嚟用口吹我隻眼。就係咁,即刻通電!

之後,伯母又叫我得閒去佢哋屋企飲湯,對一個離鄉別井嘅我簡直係求之不得嘅享受。之後嗰兩年,我哋拍拖鬼咁親密。再耐D,更加喺我哋心底裏私訂終身。

之後,Bonnie 去咗台灣讀書,我就繼續留喺香港「捱騾仔」。

五年。五年嚟我都朝思暮想。

五年嚟,我死慳死抵,滙錢俾佢,等佢可以繼續學琴。

嚟,學校派我去台灣做交流。我想俾佢一個驚喜,所以唔預先話俾佢知,一到埗,就立刻去到大學嘅校園,周圍揾課室啦、圖書館啦、飯堂啦、甚至宿舍啦,都揾唔到佢!跟住我就垂頭喪氣咁離開校園,喺羅斯福路踱步!

吖!竟然俾我睇到佢同一位帥哥喺對面馬路,手拖手,有講有笑!

我即時飛跑過對面馬路,佢愕咗然無聲出……等咗陣,佢定一定神就坦白同我講:「近水樓臺先得月吖嘛!」

吓!真係晴天霹靂!我成個人崩碎無全!估唔到我對佢感情專一,竟然得番嚟係被背叛!

我唔甘心!!

從嗰一刻開始,我再唔信世間上有真愛……


後 覺
請原諒我,祥哥,縱然我倆交情如莫逆,您畢竟是您。昔日我怪自己功力未深,今天我挖盡心思所識所學,也無從理解您的悲傷。我只不過是個旁觀者聽着聽着,又或者甚麼也不是。
您跟着的傾吐,真叫我咋舌,失語……



沒有留言:

張貼留言