2014年4月1日 星期二

「我‧自主死亡」之後




今早讀過 Albert Cheung 一文:

「死亡,是人人都會經歷的,然而,關心死亡這課題的人卻不成比例地少,甚至少得有點過分。到底是大多數人有意無意間想迴避這讓人不安的課題;抑或,反正人人都非死不可,況且理會與否,根本不會影響死亡這結局,索性不理也罷;又或者是……

昨天出席了一個有份統籌的、與死亡有關的聚會,出席人數是出奇地少。
正因過去關注死亡這人生課題的華人不多,我反而覺得更值得參與,好讓更多人關心,多多少少及早思考這無人能迴避的人生考驗。」

我先引用拙文〈一比九十九的領悟〉之人生雋語:"小,就是美。小,不但美。小,一個都不能少。" 來作回應回應:

講嘅人係我,聽嘅人係您,您竟然有咁嘅感覺,我冇乜在意喎!當日場面實在太
   美,因為人數少嗰場講座實在太精彩!
我第一句問:邊D人贊成安樂死?
4 個人舉手(我示範咗舉手) ,應該係 5 個人。
「您點樣界定安樂死?」呢句話差D打亂咗我嘅陣腳。
「我抑鬱咗好多年,我真係好想安樂死。」
「自殺都算係安樂死。」
「我諗過去死好多次!」
「我哋冇切身利益嚟討論安樂死嚟得真實。」

2 個鐘頭開放坦誠,毫無保留嘅氣氛底下,令講嘅嘅獲益唔少。第一次認識嘅參加者,喺講座後竟然一齊飯聚,開懷暢飲,「鯇魚多肉」嘅場面,實屬難得!!!

**下次再約煊記飯聚**

賣吓廣告,拙文載於文藝出版社之《道地靈修 6

沒有留言:

張貼留言