2012年5月29日 星期二

【談情說愛沙龍】「能捨能離」推薦文章 / 《周祥牧師懺悔錄》之問天 (三)



問天 ()
話題:邊組C,係好D




「……祢係我至靠得住嗰個,我先至一五一十講俾祢聽。你嗰D代理人,同埋你嗰D教會,認真靠唔住。唔提由自可,一提起佢哋,我就把幾火。

我同姍姍鬧分居嗰陣時,祢嗰D代理人真喺好心做壞事。越想幫忙,就越喺幫倒忙。佢哋喺宗派教會嘅例行月禱會,聚集咗幾十間教會嘅領袖精英面前,為我呢個有違體統及拋妻棄子的罪人代禱。佢哋求袮使我早日回心轉意。袮聽到佢哋向袮求乜嘢吖:

佢哋好好奇 (  curious ) 我同姍姍鬧離婚嘅細節情節。
佢哋好關注  ( concern)我嘅事點樣玷污佢哋宗派形像。
佢哋齊譴責 ( condemn)我嘅罪、我嘅錯。唔單只咁,佢哋仲數埋小平D罪名……」

「……祢差派咗祢嘅僕人使女四圍環繞我,搭救我。喺我身陷眾叛親離,孤立無助嗰陣時,袮嘅幫助透過祢嘅僕人使女,使我重新體會人間仲有温情,仲有愛。

佢哋由衷關切 ( concern )  我生活有無D乜嘢需要,仲不時充任我嘅司機,幫我搬屋、搬書……

佢哋開解慰問 ( console )  我嘅心情,唔會好奇我離婚嘅細節。佢哋呵護有加,唔會譴責我嘅過錯……

佢哋關愛眷顧 ( caring ) 我嘅生活所需之際,完全無戴有色眼鏡嚟睇我嘅過去同我做朋友。佢哋一直不離不棄陪伴我十幾二十年,使我知道天父上帝從來無離棄過我……」

「……阿爸父啊!
祢點睇:邊組C,係好D?
我睇見天父舉起兩隻手指(意思係話第二組C,係好D!)
天父上帝喺我耳邊喁喁細語:等我好好地教育吓佢哋!

            ( 阿爸父暫時離我而去 ) 我仍舊聽到天外傳來衪的聲音:
                      concernconsolecaring……
                      concernconsolecaring……                     
                      concernconsolecaring……」

(文章摘錄自《周祥牧師懺悔錄》)


(【談情說愛沙龍】「能捨能離」活動詳情:http://poppoprevolution.blogspot.com/2012/05/blog-post.html


photo credit: littlepixer via photo pin cc

沒有留言:

張貼留言